Kvalifikovaný chirurg pro operaci karpálního tunelu se stovkami úspěšných operací

MUDr. Marie Němečková

(dříve Červenková)

Operace syndromu karpálního tunelu

Nabízíme včasný termín zákroku bez dlouhých čekacích lhůt.

Operace karpálního tunelu je v naší ordinaci plně hrazena prostřednictvím zdravotního pojištění, tedy bez přímé úhrady pacienta.

Syndrom karpálního tunelu (latinsky syndroma canalis carpi) je tzv. útlakový syndrom. Způsobuje ho postižení či poškození středního nervu (nervus medianus) v karpálním tunelu. Tlakové poškození může vzniknout např. po úrazu zápěstí, zánětu šlach a vazů v této oblasti nebo poslední dobou častým chronickým přetížením zápěstí při nevhodné ergonomii práce s počítačem.

Mezi příznaky patří oslabená citlivost, mravenčení, pálení, trnutí a bolesti prstů rukou, které často bolí i v klidovém stavu. Postižení uvádějí, že největší bolesti pociťují v noci. Syndrom lze klinicky diagnostikovat metodou EMG (elektromyelografie, provádí neurolog).

Operační řešení se provádí v lokální anestezii malým řezem v oblasti ruky, kdy naříznutím stěny karpálního tunelu dojde k uvolnění tlaku na postižený nerv. Zákrok je nebolestivý a trvá dle nálezu zhruba 30 minut. Následně vám doporučíme optimální rehabilitační proces po operaci karpálního tunelu a další užitečné tipy.

Na našem operačním sálu jsme již provedli stovky zákroků a můžeme se tak pochlubit rozsáhlými zkušenostmi. Jde o bezproblémový zásah, který pro pacienta přináší okamžitý efekt a odstranění potíží.

Ordinační hodiny

Odpolední hodiny jsou vyhrazeny pro předem objednané operační zákroky. V případě ambulantní návštěvy se prosím telefonicky informujte.

Pondělí 7.30 – 15.00
Úterý 7.30 – 15.00
Středa 7.30 – 15.00
Čtvrtek 7.30 – 15.00
Pátek 7.00 – 12.30

Adresa ordinace

MUDr. Marie Němečková

Poliklinika Revoluční 19,

1. patro

110 00 Praha 1

telefon: +420 221 715 277
mobil: +420 721 555 350
email: info@chirurgicka-ambulance.cz

Zobrazit na mapě

V naší čekárně můžete využít bezplatné WiFi připojení na internet.

Jak se k nám dostanete

Poliklinika Revoluční Praha 1

Metro: trasa B, stanice Náměstí republiky, výstup směr OD Kotva, Revoluční ulice

Tram: 6, 8, 15, 26, zastávka Dlouhá třída

Pro případné parkování můžete využít parkoviště v obchodních domech Kotva a Palladium.