Chirurgická ambulance Praha 1

MUDr. Marie Němečková

(dříve Červenková)

Operace syndromu karpálního tunelu

Nabízíme včasný termín zákroku bez dlouhých čekacích lhůt.

Operace karpálního tunelu je v naší ordinaci plně hrazena prostřednictvím zdravotního pojištění, tedy bez přímé úhrady pacienta.

Syndrom karpálního tunelu (latinsky syndroma canalis carpi) je tzv. útlakový syndrom. Způsobuje ho postižení či poškození středního nervu (nervus medianus) v karpálním tunelu. Tlakové poškození může vzniknout např. po úrazu zápěstí, zánětu šlach a vazů v této oblasti nebo poslední dobou častým chronickým přetížením zápěstí při nevhodné ergonomii práce s počítačem.

Mezi příznaky patří oslabená citlivost, mravenčení, pálení, trnutí a bolesti prstů rukou, které často bolí i v klidovém stavu. Postižení uvádějí, že největší bolesti pociťují v noci. Syndrom lze klinicky diagnostikovat metodou EMG (elektromyelografie, provádí neurolog).

Operační řešení se provádí v lokální anestezii malým řezem v oblasti zápěstí, kdy naříznutím stěny karpálního tunelu dojde k uvolnění tlaku na postižený nerv. Zákrok je nebolestivý a trvá dle nálezu zhruba 30 minut.

Na našem operačním sálu jsme již provedli stovky zákroků a můžeme se tak pochlubit rozsáhlými zkušenostmi. Jde o bezproblémový zásah, který pro pacienta přináší okamžitý efekt a odstranění potíží.

Ordinační hodiny

Ordinační hodiny v průběhu prázdnin.
Odpolední hodiny jsou vyhrazeny pro předem objednané operační zákroky. V případě ambulantní návštěvy se prosím telefonicky informujte.

Pondělí 8.00 – 13.00
Úterý 8.00 – 13.00
Středa 8.00 – 13.00
Čtvrtek 8.00 – 13.00
Pátek Zavřeno

Adresa ordinace

MUDr. Marie Němečková

Poliklinika Revoluční 19,

1. patro

110 00 Praha 1

telefon: +420 221 715 277
mobil: +420 721 555 350
email: info@chirurgicka-ambulance.cz

Zobrazit na mapě

Jak se k nám dostanete

Metro: trasa B, stanice Náměstí republiky, výstup směr OD Kotva, Revoluční ulice

Tram: 6, 8, 15, 26, zastávka Dlouhá třída

Pro případné parkování můžete využít parkoviště v obchodních domech Kotva a Palladium.